.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مهلت قانونی برای انتقال حوزه انتخابیه ؛
اعلام رسمی حضور یوسف نژاد در انتخابات مجلس از حوزه ی انتخابیه ساری
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی کفت : در زمان ثبت نام در وزارت کشور هم تاکید داشتم که امکان حضور در حوزه ساری و‌میاندورود ،با وجود ثبت نام در تهران به دلایل قانونی فراهم هست و‌ ....

شمال نیوز: علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی،عصر پنج شنبه طی http://www.shomalnews.com/photo/157987939061511199.jpgسخنانی در دفتر ارتباط مردمی ساری،حضور خود در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از حوزه ی ساری و‌میاندورود را اعلام کرد.

 

به گزارش شمال نیوز، نماینده مردم ساری و میاندورود در این نشست با تکریم یاد و‌خاطره ی سردار سلیمانی ،اعلام داشت : تردیدی نیست که مسیر تعالی کشور عزیزمان تنها با توجه به شأن شهادت و فرهنگ بالای ایثار محقق خواهد شد و این مهم در گذشت زمان برای همه به یقین تبدیل شده است.

 

نائب رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس،با اشاره به تنگناهای مالی و‌شرایط ویژه اقتصادی کشور ،از لزوم توجه به تولید و کارآفرینی به عنوان امری مقدس در فرهنگ عمومی کشور یاد کرد و‌گفت:یقین داریم ایران عزیز ما و‌ مردم شریف این تنگناها و دشواری ها را با همت بلندشان به گشایش و ارتقا در شاخص ها تبدیل خواهند کرد.

 

یوسف نژاد ضمن تقدیر از درخواست ها و اعلام همکاری و‌ وفاداری شهروندان ساری و‌میاندورود نسبت به خود عنوان داشت:برای بنده افتخاری از این بزرگتر نیست که در کنار مردم شریف ساری و‌میاندورود مسیر فعالیت و خدمت خود را در زمان های مختلف طی کرده ام و همشهریانم را بزرگترین و بالاترین معلم خودم می دانم ،برای بنده هر چه از مردم عزیز ساری و میاندورود محقق شده توفیق بوده ،چه انتخاب و یا عدم آن .تلاش هم داشته ام با انجام دقیق وظایف نمایندگی وکالت مردم را به درستی و دقت و در شأن آن ها به انجام برسانم.

 

وی در پایان عنوان داشت : در زمان ثبت نام در وزارت کشور هم تاکید داشتم که امکان حضور در حوزه ساری و‌میاندورود ،با وجود ثبت نام در تهران به دلایل قانونی فراهم هست و‌ در حال حاضر بنا به احترام به درخواست ها و لطف های شهروندان و نخبگان شریف از حوزه ساری و میاندورود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام حضور می کنم.

 

در این نشست جمعی از شوراها ودهیاران و فعالان سیاسی و اجتماعی به سخنرانی پرداختند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 بهمن 1398
حداقلش اینه که این بنده خدا فساد مالی و رانت خواری نداره . توی این آشفته بازار غنیمته
بنده خدا 4 بهمن 1398
خب خدا روشکر جناب یوسف نژاد هم مجدد احساس تکلیف کردند. ولی جناب نماینده دولت و لیست امید,شک نکنید این خواست خدا بود که به دست ساروی های عزیز از عرش برینت به زیر آیی.... مطمئن باشید وعده خدا حق است وچنان آبرویی از شما خواهد رفت که درس عبرت برای همه شود. هرگز از گندم ری این بار نخواهی خورد. یا علی
ساروی 4 بهمن 1398
یعنی باوجودیکه موقع ثبت نام اعلام کردید برای من قرار گرفتن در لیست مهم هست نه حوزه انتخابیه و دقیقا مشخص کردید که دلسوز مردم ساری و میاندرود نیستید باز هم از شما در این حوزه انتخابیه درخواست کردن انتقال بگیرید برای ساری و میاندرود؟؟؟؟؟
سیاوتی 4 بهمن 1398
باسلام خدا راهمیشه حاضروناظربدانیم اگر درلیست اصلاحات تهران قرارمیگرفتی بازهم به ساروی بودن وکنار مردم حوزه انتخابیه بودن راافتخارمیدانستی؟؟ انشالله خداوندبه همت مردم شمارایاری دهد وپاسخ درخوررفتلرت دریافت کنی وامیدوارم مردم ساری بتونندجوابی متاسب وانتخابی درست نمایندوجنابعالی از انتصاب ویاری هر ساروی تامیتونی درسیستم مدیریت خداروشکر جلوگیری کردی وموانع ایجا دکردی وازافتخارات جنابعالی هست دکترجان؟؟
نا شناس 4 بهمن 1398
جنگل رو به فنا بود
ولی درختها هنوز به تبر رای میدادند
چون تبر زیرک بود و درختان را قانع
کرده بود که او هم یکی از انهاست
چون دسته او هم از چوب بود ...
باقریان جویباری 5 بهمن 1398

این نخبگان هنگام ثبت نام دسترسی به آقای نماینده نداشتند ؟
و یا شاید آقای نماینده از حضور در لیست تهران بازماندند و ندای نخبگان شهر را لبیک گفتند
و...
به هر حال ایشان موقعی دلشان به شهر می تپد که از نمایندگی تهران نا امید شوند
قدمتان روی چشم
مال بد بیخ ریش صاحبش
نا شناس 6 بهمن 1398
شما هیت ریسه مجلس هستی ساری برات کوچکه ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.